Lite uppdatering här kanske. Idag är en bra dag :). Vi har haft sol till & från nu i 3 dagar och jag märker på mig själv att jag blir så mycket gladare & framförallt piggare än vad jag har varit innan. Det är helt underbart! Var nyss nere på Herkules en sväng då jag hade lite ärenden. Var även förbi på jobbet och drack lite kaffe och snackade skit. Känns helt sinnes att de är 2,5 vecka kvar sen är jag klar. Då flyttar jag alltså hem, tror jag. Får se hur de blir med jobb hemma och så. Hoppas på att få ett direkt när jag kommer hem.

Iallafall så flyttar Stan in här idag, en kille från Simons hockeylag. Han ska bo resten av månaden och hjälper oss att betala hyra, vilket är bra för min del. Palla betala 4000 kr i hyra när man inte ens ska bo där halva månaden. 
 
Det är väl de jag har att komma med i stort sett. Och nej, jag har inget intressant liv för tillfället. Ska bli såååå skönt att komma härifrån snart. Måste börja umgås med folk nu. Blir snart tokig! Det är iallafall party på lördag efter jobbet och de ska bli sjukt roligt! :D 
 
Hejsvejs! 
 



 
 
 

Kommentera

Publiceras ej