Datorn har verkligen blivit mitt liv nu för tiden. Sitter jag inte och kollar resor så kollar jag lägenheter, kläder eller massa onödiga bloggar. Tror jag har blivit lite FÖR besatt? ;) Men jag blir glad av det och det är huvudsaken. Kom alldeles nyss på att om vi flyttar hem efter Simons hockey och då lägenhetskontraktet gått ut så är det 2 månader kvar tills vi tar vårt pick och pack och flyttar hem till Sverige igen. Helt sjukt vad tiden ändå har gått fort här! 
 
Sitter här och väntar på att ta bussen till jobbet. Idag är det kvälls passet som gäller vilket betyder att jag jobbar 14-22. Asså omg, det känns som att det är mycket längre än att jobba 10-18 fast det är lika många timmar. Men nu vill jag verkligen bara gå dit och tjäna pengar så att jag kan komma hem med en caaash och köpa mig en liten trevlig lägenhet tillsammans med älskling. Taggad på jobb- nej! Taggad på pengar-JA! 
 
Ha en trevlig dag! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej