Jag har tydligen överlevt den här söndagen. Vaknade imorse och fattade knappt om jag var död eller levande. Tydligen (TYDLIGEN) fick jag i mig en del vin igår tillsammans med min drickkompanjon Jennie. Det spårar verkligen när vi är i farten och igår var vi ovanligt törstiga. Så fort en av oss hade druckit upp glaset var den andra snabb på att fylla det igen. Så ni förstår kanske hur jag har mått idag. SKIT! Tur att man inte dricker så ofta längre ;) 
 
Iallafall hade vi en himla trevlig kväll. Tacos till middag, kladdkaka till efterrätt (lindas specialité) och vin. Det säger allt. Vi körde även låtleken då Tobbe satt vid spotify och körde den ena låten efter den andra och vi andra skulle gissa vem artisten va. Jag är ingen stjärna på det där och fick dricka varje gång någon annan gissade rätt. Haha, som sagt.. bakis idag! 
 
Nu ska jag väl lägga mig och sova bredvid min söta pojkvän som redan sover så sött. Ledig imorgon också. Ska städa lite här hemma för i helgen vankas besök igen. Love it! 
 
Godnatt! 
 


 

Kommentera

Publiceras ej