Ja men Tjeeeeena! 
Det var inte igår precis. Livet här i Norge är väl inte precis jätte spännande.. Därav har jag fått en så kallad bloggtorka. Säger man ens så? Jaja. 

Idag var en bra dag. Solen sken och jag jobbade mellan 17-22 och fick därför min skönhetssömn på morgonen/dagen och sov ut riktigt ordentligt. Ja, jag fungerar så att det är roligt att vara vaken på nätterna och ännu roligare att sova på morgonen. Att gå upp tidigt är inte riktigt min grej, så att säga. När jag kom hem från jobbet bokade jag även buss hem till Sverige. Tjoho! Åker nästa måndag. Vilket betyder att om exakt en vecka ligger jag hemma i min säng på Vaktbergsvägen. Arbetslös & lycklig. Simon kommer tyvärr inte följa med mig och det känns lite trist. Att lämna sin andra halva kvar i Norge. Men vi ses snart igen!

Behöver nog komma hem nu. Ligger och dagdrömmer om svensk mat & svenska mataffärer. Jag vet, det står inte helt rätt till i min skalle.. Men fatta vad billigt jag kommer tycka att allt är. En köttbit för 120kr, WOW vilket kap. Typ. Och så får jag äntligen spendera tid med folk. Familj, släkt & vänner. Längtar till PÅSK! Då får man både umgås & äta. En riktigt bra kombination enligt Linda Ahlberg. (y) 
 
Jaja, nog om mitt liv. Roligare än såhär blir det inte. Förstår om mina läsare sviker mig efter det här inlägget, även om ni är väldigt få nuförtiden. Hasta la vista! 
 
 

Måste köpa en bikini alltså.. 
 

Kommentera

Publiceras ej