Det här med att vara vaken på nätterna måste jag sluta med nu alltså! Vem födde mig till att bli nattuggla?! Det undrar jag verkligen.. Ibland saknar jag gymnasietiden när man gick upp svintidigt på morgonen, stod vid bussen redan tjugo i 7 och när man kom hem så var man så trött så man decka i sängen runt 9 tiden. Nu på senaste året har det varit värre än vanligt med min sömn. Jag minns i somras när jag jobbade på DG. Jag kunde sova en timme på natten och sen gå och jobba i 13 timmar, UTAN att komma hem och slockna i sängen sen igen. Är inte det näst intill galet & omänskligt..?
 
När jag jobbar kväll, (det vill säga till 22) så har jag ganska svårt att varva ner och känna tröttheten. Men jag tycker det är mycket härligare & roligare att vara vaken på natten, det har jag alltid tyckt! Kalla mig knäpp, det är okej. ;) 
 
Jag är ju trotts allt ledig imorgon, så jag får faktiskt vara vaken den här natten! Imorgon ska jag försöka skypa med vänner & familj/släkt och sedan ta en tur ner på Herkules. Det är ju Alla hjärtans dag snart, så tänkte överraska Simon med något och även köpa en ögoncreme. 
 
Natti natti people. 
Kärlek. 

Ett av många minnen från sommaren 2013. Love it! 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej