Ja då var min helg slut för denna gång. Imorgon är jag tillbaka på jobbet igen. Dock inte så länge och jag får en rejäl sovmorgon vilket fall som helst. Så ingen "söndagsångest" här inte. Dock har jag jättesvårt att somna. Simon ligger i sängen och toksnarkar och jag sitter i fotöljen med datorn i knät.. 
 
Mycket tankar och funderingar för tillfället. Så är det alltid för mig när jag är vaken efter tolv. Egentligen, EGENTLIGEN vill jag bara packa mina saker och åka hem till Nynäs på stutts. Tro det eller ej. Visst det har varit en jävla upplevelse att flytta till Norge, det har varit skönt att komma iväg till en ny stad och ett nytt land. Men saknaden efter alla människor där hemma gör mig galen. Jag vill vara med på allt som händer där hemma. Bara av att höra att hela familjen & all släkt är och kollar på Oskars match får det att knyta sig i magen av hemlängtan. Jag behöver folk i min omgivning, just nu. Jag har så mycket tankar och funderingar kring framtiden och jag vill bara kunna öppna dörren på vaktbergsvägen 8 och prata med familjen och få goda råd, bara sådär. Höra deras röst och se deras ansikten liksom.. Det är ganska ensamt att bo här. Visst jag har Simon. Men han är på jobb och hockey väldigt ofta och Jennie jobbar mycket. Det blir ensamt.
 
Känns dumt att klaga. För jag har ju valt det här trots allt. Men behövde skriva av mig lite. Dela med mig av lite ensamhet. Nu tänkte jag snart försöka sova jag också. 

Kommentera

Publiceras ej