Okej, jag lärde mig precis att man aldrig ska fuska sig igenom något i livet. Det här var en sån typisk linda-sak så det finns inte! Skulle gå in och göra ett brand-test på datorn, det är något vi måste göra för jobbets skull alltså. Så jag gick in och det visar sig vara 1 fråga och 3 alternativ och om man svarade fel fick man ett försök igen. Men gud vad lätt tänker jag och kryssar bara i svar och ändrar till ett annat svar när det blir fel. Klickar mig alltså igenom utan att läsa frågan ens (eftersom att allt står på norska och jag fattar nada). Nöjd och glad är jag efter alla 30 frågor, och allt var frid och fröjd tills jag upptäcker att det är FETA PROVET efteråt... Assså SUCK! tror ni jag klarade det? Behöver jag ens svara. 
 
Så mitt råd till er, fuska aldrig! 

Kommentera

Publiceras ej