Ja dagen startade ju extremt bra här hemma i sängen. Sverige vann med 5-0. Vilka kungar! Så himla härligt att vara ledig idag och kunna se matchen :D Nu håller jag mest på att kolla runt lite efter jobb på datorn. Asså, seriöst.. Varför finns det så lite jobb? Är det meningen att man ska kämpa med blod, svett och tårar för att kunna få ett jobb? Tydligen så är det så nu för tiden. Och för er som inte har hängt med på det så är det snart dags att flytta hem igen! Blandade känslor :) Simons pappa kommer i helgen och tar med sig det mesta så att vi kan ta oss hem på egen hand i april. 
 
I måndags var jag & Simon även iväg till Herkules en sväng och köpte hans födelsedagspresent. Vi hittade en skjorta och en tröja som är sååå snygga! Kände mig sådär lite halvromantisk nu igen, eftersom jag inte överraskar honom med en present. Men jag tycker det är viktigt att den man ger presenten till blir nöjd och jag har svårt med det där, som jag har sagt innan. Får lite prestationsångest. Nu blev han iallafall nöjd och glad och det är huvudsaken ;) 

Nu ska jag dricka livets dryck (kaffe) och sen göra något av den här dagen också :) 

Kommentera

Publiceras ej