Hej! 

Sitter och läser en massa bloggar och fick ett litet sug efter att skriva ett inlägg själv. Varför jag ligger med datorn i knät och inte gör mycket annan nytta är för att jag har gått och blivit sjuk. Då menar jag verkligen sjuk. Feber, ont i halsen, förkyld you name it. Så jag måste vila nu så jag kan jobba mycket dom sista veckorna här i Norge. Simon springer just nu runt med en trasa i ena handen och dammsugaren i den andra och städar lägenheten för fullt. Haha! Min fina pojkvän. Han kikar hit någon gång var tionde minut och frågar om jag vill ha något. Tänk att man kan bli så ompysslad! 
Ska försöka orka att baka kokosbollar till Simon idag eftersom att han fyller år imorgon. 23 barre!
 
Näe nu ska jag kolla lite oth. Min livsgnista här i livet ;) Skämtosido. Men bra är det vilket fall som helst! 

 
 

Kommentera

Publiceras ej